Etiketter

, , , , , , , ,

Igår anmälde jag mig till The 40-Day Program hos Teachers of God Foundation (med Lisa Natoli). Precis som när jag anmälde mig till ACIM-kursen tryckte jag på knappen innan jag hann tveka eller började komma med en massa undanflykter som att nu är det snart familjesemester/sommarlov, i Varberg hinner jag inte ägna mig åt en ny kurs osv.
Jag har tittat på den en tid förstås och hade tänkt vänta till hösten, men varför det?!
Tiden är NU!

40dayprog

Jag är glad att jag gjorde det i vilket fall. Och jag känner stor tacksamhet att den kom till mig. Ser fram emot att gå en kurs igen och jag tror starkt på den här. Jag har fallit totalt för ACIM så det här blir för mig ett sätt att vidareutvecklas. Att ta ytterligare ett steg närmare mitt sanna jag. Att kanske en dag själv undervisa.
Det kommer säkert att bli lite tufft att få ihop det nu när W är hemma med mig hela dagarna (från och med i övermorgon), men en liten utmaning är kanske vad som behövs. Något spännande sägs ju vänta i augusti och då vill jag ha förberett mig väl. ;-)

I helgen är det dags för utbildningen i medicinsk yoga. Det ska bli så kul!
Jag hoppas få bättre användning av denna komplettering. Det känns mer som jag, åtminstone när det kommer till undervisningsdelen.

Bilden kommer från teachersofgod.org
