Etiketter

, , , , ,

Tecknen har börjat strömma in igen. Som för att säga nu är du på rätt väg igen. 
Meningar från dagens lektion i ACIM dök upp i en podd.
Dagens änglakort:

IMG_3254

Det högra kortet ser jag som en ren bekräftelse. Rafael är ”min” ängel. Har mött honom i meditationer, visioner och drömmar. Ett bevis på att jag har honom vid min sida.
Det vänstra kortet är jag mer osäker på än så länge. Jag tror att jag vet, men det är troligen även nya spännande saker som tillkommer framöver.

På tal om änglakorten så fick jag hem dem idag. Jag har på sätt och vis Nina att tacka för detta. ❤ När jag läste inlägget blev jag nämligen påmind om att jag bevakat de svenska änglakorten i flera månader (de verkar inte komma in igen). Så tänkte jag steget längre – varför måste jag ens ha de svenska?! Är det inte bättre med originalkorten? De kostar dessutom bara hälften så mycket. Ja så här sitter jag med dem nu. Rätt tid och rätt plats. Och jag bara älskar dem.

 

