Etiketter

, , , , , ,

I helgen firade jag och N vår 10-årsdag och våra 5 år som gifta.
Det blev egentligen inget märkvärdigt alls. Några planer ändrades pga det blöta vädret, men det blev bra ändå. Istället för slottspromenad och fika stannade vi kvar lite längre på hotellet på söndagen.
Vi började lördagen med att äta lunch på ett ställe vi inte besökt på många år. Tog sedan en tur till en street food market och checkade därefter in på hotellet. Där blev det lite spa och avkoppling innan vi åkte in till stan och åt middag på ”det vanliga stället”. Vi är inte mycket för att testa nytt när vi väl hittat bra ställen. Tyvärr ångrade vi nog båda att vi inte gjorde det denna gång för maten var en besvikelse. Note to self: våga göra annorlunda nästa gång. ;-)
Dagen efter såg vi till att W blev lämnad på hotellet så vi kunde äta en god brunch tillsammans.

IMG_3210

W var lite besviken att han inte fick vara med och bo och spa:a på hotellet denna gång så jag har bestämt mig för att ge honom en överraskningspresent på skolavslutningen nästa vecka. Det blir en mor och sonvistelse på hotellet i slutet av juni. Jag tror att han kommer att bli jätteglad!

Nu ska jag ha några vilodagar och se till att bli mig själv igen. För lite sömn är förödande för både humör och kreativitet. Nu är det dessutom dags att ladda för utbildningen i medicinsk yoga, för ja den blir av! Fick halva summan i födelsedagspresent av N. YEY! ❤

Ha en fin måndag allihop!

