Etiketter

, , ,

Det känns bättre idag. Trappade ner dosen av MSM både i förrgår och igår och idag tog jag inget alls. Huvudvärken är nästan borta och oron inte lika stark. Det verkar ju som att det är detta som påverkat mig, eller så är det något annat, det spelar mindre roll just nu. Det viktiga är att det går åt rätt håll.
Jag är fortfarande trött, men det väl inte konstigt när jag bara sovit ca fem timmar per natt. Jag envisas ju med att gå upp vid fem och kommer alltid i säng för sent.
Kanske att jag unnar mig lite mer vila under kommande dagar för nu blir det sol och bad för den här familjen. Äntligen!

playadelcura
Playa del Cura 
Foto: Ving

Vi kommer att bo på ett nytt & fräscht hotell, men på världens mest händelselösa ställe så det kommer att bli mycket tid till avkoppling. (Tur att vi valt All Inclusive.)
Så… imorgon eftermiddag har vi bytt ut det gråa mot sol (tänker låtsas som att jag inte såg att det ska vara mulet imorgon, men 26 grader är ändå bättre än de 12 vi har här hemma), pool och fruktiga paraplydrinkar.

Det blir paus här, men jag kommer att uppdatera på Instagram.
Ha en fin vecka!

Namaste ❤

