Etiketter

, , , , , ,

Ja, det är lite tyst här nu. Jag vet.
Är bara så trött. Dras med en del utrensningssymtom. Vaknar varje morgon med jätteont i halsen och nästan influensakänsla. Blir bättre under dagen, men då kommer tröttheten istället. Jag ser det ändå som något positivt. Vet ju att det kommer att bli bättre inom kort.
En positiv sak jag märker är att min hy börjar bli bättre. Utslagen på kinderna är inte lika röda längre och huden har blivit slätare. Vet inte om det är det kolloidala silvret blandat med MSM som jag sprayar i ansiktet några gånger varje dag, eller om det är arganoljan. Eller kombinationen av båda. Oavsett känns det fint att det äntligen händer något, trots att solperioden inte börjat än (det brukar göra underverk annars).

Har inte så mycket annat att berätta. Jag mediterar så ofta jag kan och försöker att vara i nuet. Sänder all min kärlek ut i världen. Känns som att det behövs extra mycket nu.
Denna vecka är det påsklov. Har alltså en energisk pojk hemma som ska roas på dagarna. Det är ganska mysigt i och för sig. Nu när vädret är fint går han ofta ut själv och spelar fotboll med kompisarna också. Lite skönt är det ju att han börjar bli äldre på det viset och inte måste ha mamma och/eller pappa som sällskap hela tiden.

Och nu har det blivit dags för te och Planet Earth.
Ta hand om varandra! ❤
Namaste

