Etiketter

, , , ,

Jag har varit fruktansvärt trött sedan förra veckan. Märker att jag fortfarande dras till liggande positioner. Jag mediterar, men somnar mest hela tiden. Läser. Slumrar till.
Hasar mig fram i tillvaron. Saknar inspiration. Saknar ork.
Förkylningen gjorde gott på så vis att den var utrensande. Märker nu extra tydligt vad jag bör se upp med. Drack kaffe i fredags, och även om jag inte blev dålig märkte jag ändå hur starkt effekt koffeinet hade. Det ”susade” i kroppen hela kvällen efteråt.
Åt ett naanbröd till den indiska maten lördags. Hade längtat efter det så länge och det brukar fungera. Inte denna gången. Det var nog delvis detta som hjälpte till att framkalla tröttheten. Jämsides med ladies holiday (två dagar för tidigt denna gång). Och med största sannolikhet för att det börjar bli vår.
Det får helt enkelt bli ännu en vilovecka. Eller så länge som behövs. Att tvinga kroppen till fysisk aktivitet gör i vilket fall mer skada än nytta.
Är du också vårtrött?

