Etiketter

, , , , , ,

Jag har fikat med bästa vännen idag. Vi bytte café eftersom de blivit så nonchalanta på det vanliga stället. Utbudet har minskat och lämnar mycket övrigt att önska (speciellt för oss som utesluter gluten).
När man slutar att bry sig om sina gäster och inte lystrar till önskemål är man ute på farligt vatten.

img_2428

Ägarinnan på Leymans café är istället trevlig och tillmötesgående. Hon gör flera olika glutenfria och veganska bakverk och det finns laktosfritt.
Hela atmosfären är inbjudande. Alla glada färger. All vacker konst (träd i alla former och jag som älskar träd!). Den stillsamma musiken.
Känner mig pigg och glad efter vårt besök. Hit vill jag gå igen. Helst redan imorgon!
Är så tacksam att vännen ville ta med mig dit. Hade nämligen fått ett annat intryck vid ett tidigare tillfälle. Man ska alltså inte alltid förlita sig på första intrycket. Det var dessutom länge sedan nu.

Vad är du tacksam för idag?

