Etiketter

, , , , , ,

Denna dag har börjat väldigt trevligt måste jag säga. Först fick jag en privatlektion i yoga av Wiveca (min yogalärare). Den andra läraren/psykologen var sjuk och det kom inga deltagare heller. Det blev ett mer klassiskt kundaliniyogapass och det kändes toppen!
Denna gång fick vi möjlighet att prata lite mer yoga och jag fick veta att min mentor Bhai Himat kommer hit för en workshop i april. Det blir yoga, meditation och olika healingtekniker (av störst intresse för mig nu).
Kastade mig över datorn när jag kom hem och har både anmält mig och betalat fakturan redan. Jag är så uppspelt nu att jag knappt kan sitta still. Behöver verkligen det här för jag vet hur fylld av energi & kärlek jag kommer att vara efter workshopen.

chakras

Det här är en sån där grej som visar på hur vägen öppnar sig för en när man är rätt ute och följer hjärtats väg. Då kommer insikterna. Då kommer läraren. Då kommer det man mest behöver.

Jag är så tacksam!
Sat Nam 

 

