Etiketter

, , , , , , ,

Jag har inte varit utanför dörren på hela helgen. Det har regnat och snöat konstant i två dygn, och storm på det. Nej, då har det varit bättre att stanna inomhus och bara njuta av ledighet och avkoppling.
Jag har dammat av min gamla spikmatta och gett mig själv reiki medan jag legat på den.
Så välgörande!

img_2097Välkommen ut ur garderoben!

Jag har läst mycket och gjort yinyoga. Det måste varit bra länge sedan för hjälp vad stel jag blivit. Sleeping swan var nästan outhärdlig. Samtidigt är det ett sådant där skönt lidande, som bara yinyoga kan bjuda på.
Det har kanske ändå inte varit speciellt lugnt och harmoniskt här hemma. Med en kille som varit ledig en hel vecka, ingår en hel del väggklättrande och tapetrivande. Det är inte konstigt om det längtas lite efter den vanliga vardagen igen.

