Etiketter

, , , , ,

Så blev jag äntligen klar med min bedömning av de tre personporträtten. Skickade in dem till min lärare precis innan jag började skriva här. Således har ännu en sten har fallit ur min ryggsäck. Det här är troligen den sista uppgiften jag gör på utbildningen och det betyder att mitt arma huvud får vila en stund. Känner stor tacksamhet för detta.

Min kropp är i ett riktigt miserabelt tillstånd nu. Jag har gått emot alla signaler länge. Struntat i att äta strikt. Slarvat med än det ena och än det andra. Många bäckar små, blir till en stor flod av elände.
Det måste till ett totalförbud av gluten nu. Likaså socker, kaffe, alkohol och mejeriprodukter. Hur jag ska klara mig utan ost (framförallt fetaost) vet jag inte, men ska jag bli bra igen måste jag plocka bort allt som är ett gift för mig och som får en massa skit att läcka ut i kroppen. Jag tror att det är enda vägen att gå om jag ska bli frisk och få tillbaka energin igen.

