Etiketter

, , , ,

Det är höstlov och W är ledig hela veckan. Åtminstone tror jag att det blir så. Jag hade tänkt gå till skolan på onsdag (och då skulle det blivit fritids för W), men vad tjänar det egentligen till när jag ändå snart hoppar av. Då kan lilleman lika gärna få en helt skolfri vecka. Det är knappast så att han lider av att gå dit, snarare tvärtom, men det kan behövas en paus ändå.

Har fått gjort en hel del idag. Vi har varit ute och promenerat och lekt. Jag fick gjort veckans tråkprojekt – att dammsuga och tvätta golven. Har också gjort paleokokosbollar som snart ska avnjutas.
Jag ska erkänna att jag är ganska trött nu, men det var viktigt att få ta tag i ”måste-sakerna” så jag kan njuta av ledigheten sedan. Det är mycket skoj som står på schemat i veckan.

img_2072Utelek

