Etiketter

, , ,

Gick upp när klockan ringde i morse, fast att det var svårt. Lämnade W och gjorde mig klar för att åka till skolan. Så kom några mail. Uppgifter som ska göras i skolan. Och ja, det blev för mycket. Det behövs inte mer än så nu. Det räcker att någon kräver något av mig, om än så lite, så börjar det rusa i hela kroppen.

Helgen var lugn. Det blev inget med Botaniska, men det var fritt från måsten.
Två dagar kan ändå inte reparera det som är på väg att hända. Det är för kort tid.

Har suttit framför datorn hela förmiddagen. Frågar du vad jag gjort så kan jag nog inte svara. Jag trodde att jag skulle få något vettigt gjort. Och plugga lite. Jag fastnade med annat. Uppenbarligen utan att vara närvarande.

Nyss ringde en säljare från GP.  Hon undrade varför vi avslutat vår prenumeration och om vi inte ville ha en helgprenumeration istället. Det blir ju billigt nu när jag studerar igen.
Jag kunde inte förklara varför. Kunde inte svara ja eller nej. Jag kunde inte fatta ens ett såpass litet beslut.

Är det så här det ska vara nu alltså?!

