Etiketter

, , , , , , ,

Pms:ig och trött. Hade helst velat krypa ner under täcket idag. Gömma mig för världen. Vet inte hur många gånger jag startat upp datorn, utan att få minsta gjort.
Statistiken från ett antal utskrifter stirrar på mig från andra sidan bordet, men idéer till rubrik och ingress lyser med sin frånvaro.
Jag lyckades slita mig från stolen och göra två korta intervjuer vid lunchtid. Grunden till artikeln finns alltså, tack & lov! Måtte nu bara ett uns av både energi och kreativitet trilla ner i skallen på mig innan deadline på fredag.

W fyller 6 år idag. Han är för stunden ute och åker Tesla med sin farbror.
Tiden går så snabbt. Han kom ju till oss nyss. Ibland vill jag stoppa tiden. Jag vill ha den här lille gosige killen (utan drama) hos mig för evigt. Som jag får kramar och pussar av, och som jag än så länge får lov att hålla i handen på väg till skolan.
Snart är det ett minne blott för då blir ju sådant töntigt.
Jag ska krama extra mycket på honom när han kommer hem.
Ikväll blir han bjuden på sin favoriträtt (wraps med avokado, fetaost, kikärter och tahinisås) till middag. Efter det får han dagens sista födelsedagspresenter.
Grattis älskade barn! Tänk att kärleken till en annan människa kan vara så stor. <3

