Etiketter

, ,

Jag ska köpa ny laptop. Från början hade jag tänkt Macbook Pro, sedan ändrade jag mig till Macbook Air (snyggare, snabbare och lättare). Och med detta rädslan över att gå från tjugo års pc-användande till ett helt nytt system. Då kommer någon och säger att nej, du ska ha en Lenovo Yoga. Jaha! Med ett så pass nytt märke finns inte många recensioner och de få som finns är inte enbart positiva. Verkar vara en del krångel och kort batteritid. Bra med pekskärm… kanske… Bra att den kostar femtusen mindre. Fast kvalitet kan å andra sidan få kosta, om det håller längre tid.
Jag blir bara mer och mer förvirrad. En sak är dock säker, jag behöver en dator inom en snar framtid. Jag vill ju egentligen inte ha pc och windows med dessa eviga uppdateringar.

Vad använder du för dator?

